جمهوری اسلامی ایران

سازمان صنعت، معدن و تجارت

استان قزوین(آزمایشی)

city
   
 
    • بررسی و پاسخگویی به شکایات مردمی

      بررسی و پاسخگویی به شکایات مردمی

      بررسی و پاسخگویی به شکایات مردمی

      - شرح خدمت:

      بررسی شکایات مردمی به صورت حضوری و الکترونیکی

      - مستندات مورد نیاز:

      فاکتور خرید یا قرارداد- کپی کارت شناسایی صاحب فاکتور یا وکالتنامه وکیل ذیربط- تکمیل فرم شکواییه- مشخصات دقیق مشتکی عنه و شرح شکایت

      - قوانین و مقررات:

      قانون نظام صنفی، قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، قانون تعزیرات حکومتی و ابلاغیه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های مرتبط

      - پاسخ به سوالات متداول:

      - مدت زمان انجام خدمت: تا حصول نتیجه حداکثر 10 روز کاری

      - هزینه‌های موردنیاز برای دریافت خدمت: ندارد

      - مسئول اصلی ارائه خدمت: سید ولی وهابی - 124

      - مراحل گردش کار:

      1. دریافت شکایات مردمی به صورت حضوری و دریافت کلیه شکایات سیستمی ثبت شده در دبیرخانه سازمان اعم از فکس شده توسط اشخاص حقیقی و یا حقوقی مانند شکایات ارسالی از تعزیرات حکومتی وفق ماده 18 آیین نامه سازمان تعزیرات- سازمان حمایت مصرف کنندگان- دفتر ارزیابی عملکرد وزارتخانه- سامانه سامد- شهرستانهای تابعه و غیر تابعه استانی

      2. تشکیل ستادخبری و تکمیل پرونده در مراحل رسیدگی به پرونده

      3. استعلام نظریه کارشناسی از مراجع تخصصی

      4. ارجاع پرونده در صورت تخلف جهت صدور رای مقتضی به تعزیرات حکومتی و در صورت عدم احراز تخلف بایگانی می گردد.

مجموع بازدیدها : 14,998,096
تعداد بازدید امروز : 2,968
آخرین به روزرسانی : 10:44  1397/11/28