جمهوری اسلامی ایران

سازمان صنعت، معدن و تجارت

استان قزوین

city
   
 
    • ثبت سفارش واردات کالا

      ثبت سفارش واردات کالا

      ثبت سفارش واردات کالا

      - نوع خدمت:

      خدمت به کسب و کار (G2B) - خدمت به شهروندان (G2C)

      - شرح خدمت:

      انجام امور مربوط به پردازش و بررسی درخواست های ثبت سفارش کالا

      - مدارک مورد نیاز:

      مدارک لازم جهت واحدهای تولیدی:
      *نوع و میزان نیاز در چارچوب پروانه بهره برداری برای واحد فعال
      • اولویت سرمایه‌گذاری جهت تکمیل پروژه (برای طرحهای نیمه تمام) بر اساس پیشرفت فیزیکی، اعتبار جواز تاسیس و نوع محصول
      • سابقه واردات سال 96 و 95 برای واحدهای فعال که قبل از سال 95 به بهره برداری رسیده اند (میانگین این دو سال ملاک سقف میزان واردات سال جاری می باشد.)
      • ارزش اظهاری (قیمت طبق پروفرما)

      مدارک لازم جهت واحدهای بازرگانی
      • سابقه واردات سال 96 و 95 (میانگین این دو سال ملاک سقف میزان واردات سال جاری می باشد.)
      • ارزش اظهاری (قیمت طبق پروفرما باید در حد قیمت جهانی باشدکه سامانه TSCمرجع می باشد.)
      • سقف واردات در ردیف اظهاری سالهای گذشته (تعرفهHS)
      • تاریخ صدور کارت بازرگانی

      - قوانین و مقررات:

      دستورالعمل 6035/1 مورخ 1397/9/21،تصویب نامه شماره 63793/ت55633ﻫ مورخ 16/5/95 هیات وزیران و مصوبات جلسه مورخ 13/5/97 شورای عالی اقتصادی کشور

      - پاسخ به سوالات متداول:

      - متوسط مدت زمان انجام خدمت: یک هفته

      - ساعات ارائه خدمت: ساعت اداری

      - تعداد بار مراجعه حضوری:

      - هزینه‌های موردنیاز برای دریافت خدمت: ندارد

      - استعلام (فرآیندهای مشترک بین دستکاهی):

      - نحوه دسترسی به خدمت: درخواست خدمت: اینترنتی ارائهخدمت: اینترنتی

      - مسئول اصلی ارائه خدمت:معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت - اداره بازرگانی خارجی - 33373260 داخلی 276- Qaz.tejarat@mimt.gov.ir

      - مراحل گردش کار:

مجموع بازدیدها : 15,264,976
تعداد بازدید امروز : 4,063
آخرین به روزرسانی : 10:51  1398/03/29