X
پنجشنبه, ۰۸ آبان ۱۳۹۳ ۰۹:۱۳ ۱۶۲۴
چچ

اداره امور مالی

شرح وظائف

 

- نگهداری حساب اعتبارات بر اساس بودجه مصوب و تهیه گزارش از هزینه انجام شده

-تامین اعتبارات برای پرداختها و اعتبارات عمرانی سازمان

-ثبت و نگهداری حسابهای سازمان اعم از اعتبارات جاری و عمرانی

- نظارت بر اجرای قوانین و مقررات مالی و عنداللزوم تهیه دستورالعمل‌های داخلی جهت رفع مسائل و مشکلات موجود

-تهیه و تنظیم اسناد هزینه مربوط به سازمان

-انجام امور مربوط به دریافتها براساس قوانین و مقررات

-رسیدگی به اسناد هزینه ها ازنظر وجود مدارک لازم و تطبیق آنها با قوانین و مقررات مربوط

- ثبت و نگهداری حساب‌های مربوط به سازمان و تهیه و تنظیم گزارش‌های لازم در این زمینه

- ثبت و نگهداری حساب اموال سازمان و نظارت بر اجرای قوانین و مقررات مالی

- انجام سایر وظایف مربوط به امور مالی با توجه به اختیارات تفویض شده

-تهیه و تنظیم گزارشهای مالی لازم و ارائه به مسئولین ذیربط

-انجام سایر امور محوله در چارچوب وظایف واحد و قوانین و مقررات مربوطه

 

آدرس کوتاه شده:
فهرست طبقات
آخرین مطالب اداره امور مالی
پربازدیدترین مطالب اداره امور مالی