X
چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۰۸ ۸۹۸
چچ

ارائه مجوز واردات ماشین آلات مستعمل خط تولید

ارائه مجوز واردات ماشین آلات مستعمل خط تولید

- نوع خدمت:

خدمت به کسب و کار (G2B)

- شرح خدمت:

فراهم نمودن زمینه ورود ماشین آلات مستعمل با کارایی مطلوب و همچنین واردات ماشین آلات مستعمل برای خط تولید با طول عمر بالای 5 سال

- مدارک مورد نیاز:

1- پیش فاکتور 2- تعهد نامه محضری 3- کاتالوگ 4 تکمیل فرم صورتجلسه کارگروه استانی بررسی واردات اقلام 5 ارائه درخواست به دبیرخانه جهت تشکیل کمیته استانی 6- ارائه گواهی بازسازی ماشین آلاتی که قدمت ساخت آنها بیش از 5 سال می باشد توسط صادر کننده پیش فاکتور. 7 ارائه تاییدیه 2 در هزار فروش

- قوانین و مقررات:

دستورالعمل فرآیند الکترونیکی صدور مجوز واردات ماشین آلات مستعمل خط تولید موضوع بند 2 ماده 42 آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات ابلاغی طی نامه شماره 208117/60 مورخ 24/09/1392

تفویض اختیار صدور مجوز ورود ماشین آلات مستعمل از محل بند 2 ماده 42 آئین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات

- پاسخ به سوالات متداول:

- متوسط مدت زمان انجام خدمت: یک هفته

- ساعات ارائه خدمت: ساعت اداری

- هزینه‌های موردنیاز برای دریافت خدمت: ندارد

- مسئول اصلی ارائه خدمت: معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری - معاونت امور صنایع- 33374429 - Qaz.lashgari@mimt.gov.ir

- استعلام (فرآیندهای مشترک بین دستگاهی):

عنوان دستگاه اجرایی مرتبط

نام سامانه های دستگاه دیگر

فیلد های مورد تبادل

استعلام الکترونیکی

الکترونیکی

دستی

دفتر امور اقتصادی وزارت متبوع

سامانه هماهنگ

پیش فاکتور – کاتالوگ و ...

*

گمرک جمهوری اسلامی ایران

غیرالکترونیکی

پیش فاکتور – کاتالوگ و ...

*

- تعداد بار مراجعه حضوری: حداقل سه بار

- نحوه دسترسی به خدمت: درخواست خدمت: اینترنتی ارائهخدمت: اینترنتی

- مراحل گردش کار:

عنوان مرحله

واحد مسئول

پست سازمانی

مدت زمان

واحد زمان

1- ارائه درخواست ورود ماشین آلات با توجه به مدارک شامل پیش فاکتور ، فاکتور ،پکینگ لیست و کاتالوگ فنی در سامانه

http://Behinyab.ir

معاونت صنایع، اداره صنایع فلزی

کارشناس مسئول امور صنایع

1

روز

2- بررسی کارشناسی و معاونت امور صنایع و معادن اطلاعات و تطبیق با ضوابط و مقررات بر اساس سلسله مراتب اداری در سایت مدیریتی http://hstsm.ir

معاونت صنایع، اداره صنایع فلزی

کارشناس مسئول امور صنایع

1

روز

3- تایید مدارک ارائه شده درسایت با اصل مدارک ( در صورت لزوم )

معاونت صنایع، اداره صنایع فلزی

کارشناس مسئول امور صنایع

1

روز

4- تایید انطباق موارد با قوانین و مقررات مربوطه توسط کارشناس و معاونت امور صنایع و معادن در صورت لزوم ارجاع به وزارت جهت بررسی عدم ساخت در ستاد وزارت

معاونت صنایع، اداره صنایع فلزی

کارشناس مسئول امور صنایع

1

روز

5- تایید نهایی عدم ساخت از وزارت متبوع (ستاد)

معاونت صنایع، اداره صنایع فلزی

کارشناس مسئول امور صنایع

1

روز

6- طرح موضوع در کار گروه سازمان

معاونت صنایع، اداره صنایع فلزی

کارشناس مسئول امور صنایع

1

روز

7- تایید ورود ماشین آلات در کار گروه سازمان

معاونت صنایع، اداره صنایع فلزی

کارشناس مسئول امور صنایع

1

روز

8- ارجاع سیستمی به وزارت صنعت ، معدن و تجارت جهت دریافت کد 14 رقمی

معاونت صنایع، اداره صنایع فلزی

کارشناس مسئول امور صنایع

1

روز

9- دریافت کد 14 رقمی و ارجاع به حوزه ثبت سفارش جهت انجام ثبت سفارش

معاونت صنایع، اداره صنایع فلزی

کارشناس مسئول امور صنایع

1

روز

10- دریافت کد 14 رقمی و ثبت در دبیرخانه

معاونت صنایع، اداره صنایع فلزی

کارشناس مسئول امور صنایع

1

روز

آدرس کوتاه شده:
No Cache
Generate time: 1.3308833440145
Query time: 0.59608618418376