X
یکشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ۱۴:۲۳ ۱۳۳۹
طبقه بندی:
 اخبار و رویدادها   شهرستانها   بین الملل   وزارتخانه  
 معدن   تجارت   آموزش و پژوهش   استان  
 صنعت   شهرکهای صنعتی   مصاحبه   صنعت معدن و تجارت در رسانه ها  
 طبقه بندی نشده   اصناف   اتاق بازرگانی  
چچ
سامانه تدارکات

ثبت نام تامین کنندگان و مناقصه گران در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اعلام نحوه ثبت نام از تامین کنندگان و مناقصه گران در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از لزوم انجام تمام مراحل معاملات دستگاه ها و شرکت های دولتی در بستر این سامانه خبر داد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین"مجید برزگر" گفت: حسب آیین نامه فعالیت سامانه تدارکات الکترونیک دولت موضوع مصوبه شماره 165389/ت46849ک مورخ 21/8/1390هیئت محترم دولت، کلیه دستگاه ها و شرکت های دولتی ملزم به انجام تمامی مراحل معاملات خود (ازمرحله ثبت درخواست تا پرداخت وجه) دربستر سامانه مذکور می باشند و انجام معاملات درخارج ازسامانه برای دستگاه های اجرایی مشمول، امکان پذیر نمی باشد .

وی افزود: درحال حاضر،  خرید ، مناقصات کالا و خدمات ، مزایده های اموال منقول وغیرمنقول در 17 استان، را کاملا به صورت الکترونیکی درسامانه یادشده انجام می شود و طی چند ماه آینده ، سایراستانهای کشور نیز تحت پوشش قرار خواهند گرفت .

وی خاطر نشان کرد: تامین کنندگان (ارائه کنندگان کالاوخدمات) ، درصورت عدم عضویت در این سامانه، امکان شرکت در معاملات وارائه پیشنهاد را نخواهند داشت.

 برزگر ضمن دعوت از تولیدکنندگان محترم جهت  عضویت درسامانه ملی تدارکات الکترونیکی دولت گفت : با ثبت نام از مزیت این سامانه در انجام معامله با بیش از 5000 دستگاه اجرایی سراسر کشور دریک محیط رقابتی سالم برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه تعامل مستقیم و بی واسطه باکلیه خریداران دولتی درسطح کشور، بدون نیاز به تبلیغات برای اعضای سامانه امکان  پذیر است ، افزود: جهت عضویت درسامانه تدارکات الکترونیکی دولت، تامین کننده ، مناقصه گر   می تواند به دو صورت حضوری و غیرحضوری درسامانه ثبت نام نماید.

وی اظهار کرد:  احراز هویت وارائه مدارک، جهت نهایی سازی فرایند ثبت نام به صورت حضوری و در محل دفاتر ثبت نام سامانه در استان انجام پذیر خواهد بود و امکان ارائه پیشنهاد در هر ساعت از شبانه روز  بدون نیاز به مراجعه به محل خریدار یا ارسال نامه، امکان اطلاع ازاصلاحات مناقصه ، نیازاعلام شده ازطریق کارتابل سیستمی، بدون نیاز به مکاتبه یا حضور در محل کار و امکان اصلاح،  بازپس گیری پیشنهاد ارائه شده به صورت سیستمی و بدون نیاز به مراجعه به محل مناقصه گزار از دیگر مزایای این سامانه می باشد.

برزگر ضمن توضیح در مورد خریدهای جزئی ومتوسط، شامل: اطلاع ازنیازهای خریداران دولتی در سطح کشور، معرفی کالاهای قابل ارائه، ارائه پاسخ استعلامها ، اعلام امادگی درخصوص نیازها، اطلاع از برنده شدن، عقد سفارش، ثبت اطلاعات ارسال کالا و اطلاع ازپرداخت های انجام شده توسط خریداران ممکن خواهد بود.

 وی در پایان گفت: اطلاع ازمناقصه های برگزار شده درسطح کشور، دریافت اسناد مناقصه، ارائه پیشنهاد، اطلاع ازبرنده شدن، عقدقرارداد، ثبت اطلاعات ارسال کالا/تحویل خدمت و اطلاع از پرداخت های انجام شده توسط مناقصه گزار از دیگر امکانات و مزایای سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد.

آدرس کوتاه شده:
No Cache
Generate time: 14.024527390798
Query time: 13.219662348429